ALFA RUSSIA ISRAEL GROUP – אחת החברות הגדולות ביותר בישראל המציעה מגוון שירותים לאזרחים דוברי רוסית בישראל

משרות פנויות

רואה חשבון. תחום עיסוק : הנהלת חשבונות

דרוש/ה מנהל/ת חשבונות לקבוצת חברות מובילה בירשאל.
קבוצת חברות העוסקת בתיירות נכנסת ונותן שירותים לתיירים בארץ.
עבודה כוללת:
– ניהול התקציב הארגוני: תכנון, בנייה, אישור ובקרה של התקציב.
– ניהול תזרים הארגון ודיווח ארגוני.
– מעקב כללי על מערך הכספים: מעקב אחרי חשבונות הבנקים,  וכו'.
– תשלומים: ניהול ואחריות תשלומים יוצאים (המחאות והעברות בנקים), מעקב אחרי חשבוניות.
– ביטוחים: חידוש ביטוחי העסק ועדכון חברת הביטוח בכל שינוי.
– שכר, חוזים וכו'.
דרישות:
שפות רוסית עברית  – חובה
נסיון 3 שנים לפחות
– תואר ראשון בכלכלה וניהול / חשבונאות או תחום דומה.
– שליטה מלאה בכל תוכנות office, (מומחים באקסל).
– נכונות למשרה מלאה. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.

מנהל. תחום פעילות: שירותי תיווך

דרישות:

  • שליטה מלאה בשפה הרוסית;
  • השכלה אקדמית בתחום הרלוונטי או השכלה על תיכונית;
  • היכולת לנהל מו"מ והתכתבות עסקית;
  • הכרת שוק הנדל"ן;
  • נסיון עבודה בתחום הנדל"ן;
  • רשיון לתיווך במקרקעין;
  • הכרות טובה עם עבודה במחשב אישי (MS Word, Excel, Internet, PowerPoint) וציוד קצה;
  • כושר עבודה גבוה ומכוונות לתוצאות;
  • יחסי אנוש טובים, יכולת לעבוד בתנאי לחץ, דייקנות, תשומת לב לפרטים הקטנים, אחריות.

תיאור התפקיד:

  • מכירות, השכרת אתרי הנדל"ן; גיוס לקוחות חדשים; העלאת רווחיות העסק, ניהול מלא של רישום מסמכים לחתימת עסקאות; ייעוץ לקוחות; ניהול אגף המכירות וההשכרה.
  • שכר על-פי המוסכם, נדון בראיון עבודה.
  • תקופת נסיון חודש 1.
  • משרה מלאה.
  • העבודה בשטח המעסיק. מרכז הארץ.

ניתן לשלוח קורות חיים למייל v@alfagroup.co.il

מנהל הפיתוח. פיתוח מחלקת פיתוח, גיוס לקוחות חדשים; העלאת רווחיות העסק

דרישות:

  • שליטה מלאה בשפה הרוסית;
  • היכולת לבנות באופן עצמאי אסטרטגיה וליישם אותה בפועל;
  • נסיון עבודה רב בענף התיירות;
  • מכוונות ללקוח, חשיבה אנליטית;
  • השכלה רלוונטית גבוהה או השכלה על תיכונית;
  • הכרות טובה עם עבודה במחשב אישי (MS Word, Excel, Internet, PowerPoint) וציוד קצה;
  • נסיון עבודה בתשתית אלקטרונית;
  • ידע בניהול מו"מ והתכתבות עסקית;
  • כושר עבודה גבוה ומכוונות לתוצאות;
  • יחסי אנוש טובים, יכולת לעבוד בתנאי לחץ, דייקנות, תשומת לב לפרטים הקטנים, אחריות.
  • מוכנות לעבודה אינטנסיבית.

תיאור התפקיד:

  • פיתוח מחלקת פיתוח; גיוס לקוחות חדשים; העלאת רווחיות העסק, ניהול מו"מ, חתימת חוזים חדשים, עבודה עם מסמכים, השתתפות בפיתוח פרויקטים.

שכר על-פי המוסכם, נדון בראיון עבודה. תקופת נסיון חודש 1. משרה מלאה. העבודה בשטח המעסיק. מרכז הארץ.

ניתן לשלוח קורות חיים למייל v@alfagroup.co.il